27 december 2013

UTMANING

Blev utmanad av Lili men tänker inte utmana någon. :)

Utmaningen!
1. Berätta 11 saker om dig själv
2. Svara på 11 frågor som den du fått utmaningen av ställt
3. Man ska själv hitta på 11 frågor som den man utmanar ska svara på
4. Välj 11 bloggar som har under 200 läsare per dag (läser inga bloggar för tillfället)
5. Berätta vem du har utmanat
6. Man får inte utmana den man fått utmaningen av
11 saker om mig själv
1. Musik är mitt liv
2. Lyssnar på all slags musik, har ingen favorit musikstil
3. Favorit tv-serie är Stargate SG-1, bara älskar den så mycket. Fick höra att mamma också tyckte om den serien när hon var yngre, så det går väl i släkten det här med scifi ;)
4. Älskar alla möjliga söta pyjamasar (skrivs det så?)
5. Tycker om att sporta, t.ex cykla eller gym. Tyvärr är jag helt för lat för sånt
6. Väntar sååå på att få körkort och bil, men just nu är jag nöjd med min lilla skobo
7. Är blyg i början men efter att man lärt känna mig så är jag bara konstig.. :D
8. Älskar att shoppa men hatar att gå i bland människor
9. Har ganska lågt självförtroende
10. Jag har jätte lätt att gå ner i vikt och äta hur mycket jag vill utan att gå upp i vikt. Skrämmande
11. Hatar typ hela min nuvarande klass :D idioter hela bunten (including me). #sorrynotsorry

Lilians frågor

1. Favorit citat? - Kommer inte på nåt just nu
2. Vad skulle du göra om du skulle vinna på lotto? - Resa jorden runt och ta hela familjen med
3. Hurdana kläder hatar du? - Kläder jag älskar men inte finns i min storlek
4. Har du nån stil ikon? - Nej
5. Är du nöjd med ditt liv just nu? - Skulle kunna vara bättre men för tillfället är det helt okej
6. Favorit sångare/band? - Har massor men mina favorit finska artister är, Satin Circus, Elias Kaskinen & Päivän Sankarit och Sanni
7. Favorit film? - Har ingen favorit film
8. Vem är den snyggaste manliga och kvinnliga kändisen enligt dej? - Zac Efron och Mila Kunis
9. Vart skulle du vila resa? - Jorden runt
10. Favorit minne från 2013 - Justin Bieber, Åland eller Stafettkarnevalen då jag såg SC för första gången :')
11. Bästa stället på hela jorden? - Home sweet home


2 kommentarer:

  1. e int jb o 1d o dina favorit sångare/band? du byter ju helatiden favoriter

    SvaraRadera
    Svar
    1. läs pånytt mitt svar. där står 'favorit FINSKA artister'.. jesus christ people lär er läsa

      Radera