27 november 2013

don't forget where you belong

Hejssan! Försöker komma på nåt roligt och skriva om men har ingen inspiration just nu..
Men i allafall så på måndag var jag på jobb, sista gången det här året jee, hade Kira med oss och jumppa lite. Det var nog den roligaste arbetsdagen på länge. Så sött när hon springer omkring och leker och skrattar. Sjukt gulligt ju. Sen efter jobbet for vi förstås till mäkkin.

På tisdag hade jag vanlig skoldag och så efter skolan skulle vi fara och bonga Niko men han var inte på jobb :( Så vi for bara till mäkkin och äta, igen. Sen gick vi bara omkring i Kampen lite. Det kom någon utlänning och frågade mig något då jag fotade utanför kampen med Lauras kamera.
Istället för att säga snällt "yes" skrek jag "no". Tyckte synd om honom hela vägen hem. Usch vad jag var elak mot honom, stackarn. Han såg nog lite underligt på mig efter det.

Idag kan ni väl gissa vad jag gjorde? Mäkkin IGEN. Fan jag måste sluta springa till McDonald's hela tiden. När jag kom hem for jag efter mitt paket från posten och pratade med Lenis en stund undertiden jag väntade på mamma.

Blev ett väldigt tråkigt inlägg idag :/

Vi hörs! pusshej x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar